Miesięczne archiwum: Listopad 2015

Listopad 2015 na ekranie

1. Skyfall

Wg wielu opinii Skyfall to obok Casino Royal, najlepszy Bond z udziałem Daniela Craiga. Trzeba przyznać, że wykonanie filmu, zdjęcia i reżyseria są naprawdę bardzo dobre. Podobnie aktorsko ciężko się do czegokolwiek przyczepić. Jednak całość seansu jakoś bez szału. Nie wiem czemu. Czegoś mi zabrakło. Czego? Tego nie wiem. ale te dwie godziny ze Skyfall były bardzo długie. 7/10

Continue reading Listopad 2015 na ekranie

ANTM Cykl 22 Odcinek 15 Finał część 1

Pierwsza cześć finału nie przyniosła żadnych informacji. Wciąż nie wiemy kto będzie finałowa dwójką, a następny odcinek za … 2 tygodnie. Ale mimo tego, że nie wydarzyło się nic konkretnego w kontekście zwycięstwa odcinek był całkiem fajny do oglądania.

Otóż, bohaterowie podzielili się za dwie kliki: Mame i Mikey oraz Lacey i Nyle. Po tym jak Tyra ogłosiła, że w finale jest miejsce dla jednego chłopaka i jednej dziewczyny to był naturalny ciąg wydarzeń. I właśnie w takich konfiguracjach brali udział we wszystkich sesjach zdjęciowych tego odcinka a także w wydarzeniach poza konkursowych.

Continue reading ANTM Cykl 22 Odcinek 15 Finał część 1

Iluzja … ale dobrego filmu

Z okazji zapowiadanego sequela filmu Iluzja będzie trochę hejtfest na cześć oryginału. Czemu? jak ktoś fajnie na filmwebie napisał „Tak się zastanawiam jakim cudem to coś powstało, zagrało w nim tylu dobrych aktorów i jeszcze się ktoś tym zachwyca”.

Otóż to!

Jestem osobą, która jest w stanie obejrzeć totalne gnioty i wiele ich twórcom wybaczyć. Ale jeśli ktoś zatrudnia tyle gwiazd, pakuje w film tyle pieniędzy, i sprzedaje to jako coś na serio, to niestety – ręce opadają. Iluzja to film, któremu brakuje przede wszystkim sensu i logiki. I cekiny oraz pióra w tyłku nie mogą przesłaniać ludziom prawdy.

A może właśnie o to chodziło? Może ktoś z premedytacją zrobił film, który przeczy sam sobie jeszcze w trakcie seansu ale zatrudniając tyle gwiazd, pakując tyle kasy i sprzedając jako „na serio” zrobił sobie z widzów jaja i teraz leży na podłodze turlając się ze śmiechu? Może ten film to tylko jakiś wyszukany eksperyment społeczny?

Proszę, niech tak będzie!

Continue reading Iluzja … ale dobrego filmu

Ulubione sceny: Tropic Thunder

Ostatnio odkrywam, jakim geniuszem jest Ben Stiller. Przy okazji nadchodzącej premiery Zoonaldera 2, przypomniałam sobie oryginał a także inny prześmiewczy film o pewnej grupie zawodowej, który popełnił. I do mnie dotarło! Ben Stiller sprawił, że Will Ferrell wreszcie był zabawny (Zoolander), a Downey Jr. i McConaughey zagrali kogoś innego niż zazwyczaj (Tropic Thunder). O tym, co Cruise wyrabiał w tym drugim filmie nie wspominając :)

Ale skoro o Tropic Thunder mowa: rzut Półprzysiadem

Jedna z wielu wartych przypomnienia scen :)

ANTM Cykl 22 Odcinek 14

Wreszcie, bardzo, bardzo dobry odcinek. Po tygodniach posuchy nareszcie ANTM wskoczyło na poziom sprzed kilku cykli i było bardzo miło i wzruszająco i już prawie szampana otwierałam i w ogóle.

Zaczęło się, jak zawsze od powrotu do domu i … czegoś tam, bo mi streama zerwało.

Przeszliśmy więc do ważnego. Zadaniem tego odcinka była sesja zdjęciowa na okładkę magazynu Nylon. Następnie przechodnie mieli wybierać czyja okładka podoba im się najbardziej i wygrał … Mickey. Dzizas :-?

Continue reading ANTM Cykl 22 Odcinek 14

Jak pułkownik Landa Jamesa Bonda ganiał

Na Spectre właściwie „musiałam” iść do kina w prezencie urodzinowym dla członka rodziny. Hajp na film był przeogromny, w kinie ludzi tabuny, w głośnikach zapętlone hiciory stacji 007. Obawiałam się, że na tym się skończy i Spectre będzie solidnym, ale mało porywającym kinem akcji.

Fanką serii o Bondzie nie mogę się nazwać. Właściwie znam tylko te brosnanowskie odsłony, z czego uwielbiam Goldeneye i bardzo lubię Jutro nie umiera nigdy, a o reszcie wolę nie rozmawiać. Bondy Conner’ego czy Moore’a to już nie moje klimaty. Lubię kamp, ale za kiczem przepadam niekoniecznie.

Temu też, nie miałam w kinie większych oczekiwań poza „chociaż się nie nudzić”. I tak też było. A nawet trochę lepiej.

Continue reading Jak pułkownik Landa Jamesa Bonda ganiał

ANTM Cykl 22 Odcinek 13

Mickey wkurza mnie tak bardzo, że odechciewa mi się nawet pisania o tym sezonie. Jeśli to on zostanie zwycięzcą, to może to i dobrze, że program się kończy. Ok., na hejt przyjdzie czas po finale i ewentualnie wygranej blondasa, ale naprawdę ciężko mi patrzeć jak Tyra wychwala kogoś kto uosabia wiele rzeczy, z którymi walczyła przez poprzednie sezony.

Co prawda na początku tego odcinka miałam nadzieje, że to już jego czas, bo coś tam płakał, że jako jedyny z rodziny nie trafił do więzienia, ale niestety.

Continue reading ANTM Cykl 22 Odcinek 13

Ash vs Evil Dead S01e01 „El Jefe”

Durna fabuła, przerysowane aktorstwo, marne efekty specjalne i ogólny chaos. Ale dość o zaletach Martwego Zła :)

Najniebezpieczniejsza księga tego świata, Necronomicon, trafiła w ręce (a właściwie rękę i piłę mechaniczną) najbardziej nieodpowiedzialnego gościa na świecie. Wypalając trawkę z lokalną niunią Ash Williams odczytuje zakazane wersety i Zło powraca, by dopaść jego grube dupsko. A dzięki temu nas czeka przynajmniej 10 odcinków świetnego ubawu.

Continue reading Ash vs Evil Dead S01e01 „El Jefe”

ANTM Cykl 22 Odcinek 12

Dwa tygodnie czekaliśmy na właściwy odcinek dotyczący konkursu. I jakoś tak przez dwa tygodnie opadła ze mnie ochota oglądania ANTM. Nie wiem, czy to z powodu ogłoszenia, że to ostatni sezon, czy też tego, że kicz to też trzeba umieć robić. A ANTM zaczyna być parodią samej siebie. Szkoda.

Continue reading ANTM Cykl 22 Odcinek 12